December 10, 2005

Head Studies


















Some more samples from my sketch book. These shapes I made were thought as an grooved 3D figure.
I´ll try to avoid posting old skecthes. However, I still want to put two more of then. The reason is simple: I´m trying to give me some incentive to create new pieces of artwork to post in this blog. That way I can show what I´m doing currently.

Mais algumas amostras do meu caderno de rascunhos. Essas formas foram pensadas como uma figura 3d entalhada.
Vou tentar evitar postar rascunhos velhos. Porém, eu ainda quero colocar mais 2 deles. A razão é simples: Estou tentando me inventivar a criar novas peças para postar nesse blog. Assim posso mostrar o que estou fazendo atualmente.

8 comments:

  1. Hello Gabriel you have a pretty stuff on your blog ;) I love your studies, please keep posting ;)

    ReplyDelete
  2. Awesome! That's a great job! Very good work! You have a nice style of drawing! Keep going, keep walking, Johnnie Walker! Hahaha!

    ReplyDelete
  3. :) because Im a little tropical fish ;).

    ReplyDelete
  4. Man your blog had me stupid for a sec i was like posting on everythnig but for real i love your steeze i real super duper fresh and clean I'll be back to see more

    ReplyDelete
  5. Very unique design!! GREAT works!

    ReplyDelete
  6. Si hablo espanol ;). No no soy inglesa :)....
    Vaya,vaya veo que algunas personitas han estado revisando mis comentarios que los veo por aqui :P... Tienes correo electronico :).. I need to go to my bed now is 4:29 am ;)... and yes tomorrow I will add your link to mine list :). Thanks for lovely comment and that is not a fish is a pollito :P heheheh. Take care and be good :)

    ReplyDelete
  7. Bons estudos Gabbriel, gostei mais do cara do meio e o do boné.Estão bem legais
    Abraço

    ReplyDelete
  8. Grande SHIGUES!!!!!
    Parabéns my friend!!! Como sempre os seus trabalhos estão magnificos!!!!
    Agora fica mais fácil pra gente se manter por dentro do q anda aprontando!!!
    Grande Abraço man!!
    Farrell

    ReplyDelete