January 17, 2006

Old Rought - and Apologies


Hi all! Thank you very much for the very nice feedback!
First of all: I´m so sorry for not beeing updating the blog as often as I promissed. My work is just keeping me very busy... when I get home, I´m too tired to draw. But I won´t give up. Right now I´m doing a lot of new stuffs that I can´t show you yet (freelance material, not yet used by the client). So, not to disappoint everybody, I´m posting a very old draw from an animated project I made for an Internet Provider here in Brazil. It´s from 3 years ago.

Olá Pessoal! Muitíssimo obrigado pelos comentários bacanas!
Primeiramente: Desculpem-me por não estar atualizando o blog periodicamente como havia prometido. Meu trabalho tem me deixado muito ocupado... quando chego em casa, estou muito cansado para desenhar. Mas eu não desistirei! Agora mesmo estou fazendo um monte de coisas novas que não posso mostrar ainda (por ser ainda material não divulgado de clientes). Então, para não desapontar todo mundo, estou postando um desenho muito antigo de um projeto que fiz para uma provedora de internet aqui no Brasil. É de três anos atrás.

8 comments:

  1. love the stylization and colors! Great stuff Gabriel! Cant wait to see what you are workin on.
    Good luck!

    ReplyDelete
  2. Gabriel dont worry!!! is normal :).. Beautiful sketches,wonderful structure ;) Great stuff..



    PD---I dont have updates :) so is not neccesary leave a comment on my blog ;D

    ReplyDelete
  3. very strong features bro love it and thanks 4 taking the time to stop by the new blog and all the comments all around and the spelling check respect, I just hooked up some more stuff hope u like as much as the last bit take care bro

    ReplyDelete
  4. yaaay! you updated!
    great work as always,! I hope you can show us those new works soon. take care, and have a great new year, man!

    ReplyDelete
  5. came across your site, nice stuff!

    ReplyDelete
  6. Aee Shigues my friend!!
    Desenhos novos hein!!
    Adorei esta ilustra ambientando este clima Noir!!

    ReplyDelete
  7. Gustavo KazuoJanuary 23, 2006

    Você realmente está se esforçando muito com seus trabalhos. Por isso, acho compreensível o fato de que você não consiga ter tempo para postar aqui. Quanto maior a montanha, maior é a paisagem que você verá depois de escalar ( não sei por que eu escrevi essa frase...XD )

    ReplyDelete
  8. beautiful stylized painting!

    ReplyDelete